Clubblad "Info uit het Westen"

01-03-2013 17:23
het clubblad komt te vervallen en daarvoor in de plaats zullen de tuinders, die het clubblad niet digitaal kunnen bekijken, een nieuwsbrief ontvangen met alle info, zoals belangrijke datums werk-ochtend, keuringen etc.
Tevens wil het bestuur via deze weg Monique Fontijn en Maarten van Beek bedanken voor de vele jaren van inzet bij het verzorgen van het het clubblad.

groetjes Ronny.

24-02-2013 04:07

Ja ja, daar is ie dan..  zie het menu

BELANGRIJK NIEUWS

13-02-2013 17:27

OPSCHONEN TUINCOMPLEX

Beste tuinders,

Één van de doelstellingen van het bestuur is het op orde brengen van het complex. Wij zijn van mening dat er diverse achter gelaten of ongebruikte materialen rond slingeren op het complex. Wij willen het complex opschonen met jullie hulp!

Onze vraag aan jullie is het volgende:

Om alle materialen die niet meer gebruikt worden te verzamelen van uw  tuin en in de boomsingel. Deze spullen kunt u deponeren naast het publicatiebord op de daar voor bestemde pallets. Denk dus aan;

• oude gereedschapkisten
  • stukken hout en deuren
  • alles van ijzer
  • kas onderdelen
  • glas
  • alles van plastic
  • meubilair

Chemisch afval zoals autobanden en verf etc. worden niet door de vereniging afgevoerd. Dit moet u echter zelf van de tuin afvoeren.

Stoeptegels, klinkers en of brokken steen kunt u neerleggen voor het “operette” hok ( gebouwtje bij de aardappel loofbak) Schroom niet en ruim gerust iets op wat niet van u is! Waarschijnlijk is het van niemand meer, maar nu wel ons probleem. Onze dank is groot!

U kunt dit deponeren tot 23 maart!

Op  deze dag is ook meteen de eerste werkochtend en omdat iedereen natuurlijk staat te trappelen om weer lekker samen een ochtend te beulen op het complex, gaat een aangestelde ploeg die dag de laatste puntjes op de i zetten.

Tevens wil het bestuur even aangeven dat we er meer op gaan letten wat voor en hoeveel materialen er worden aangevoerd op ons complex en het zou zelf zo kunnen zijn dat er meer borg aan individuele  tuinders gevraagd gaat worden omdat er dan zoveel materiaal staat dat de reeds betaalde borg niet voldoende is om deze spullen (indien nodig) door de vereniging te laten verwijderen. Het bestuur vind het erg jammer om dit soort maatregelen te nemen maar helaas is de vereniging niet kapitaal krachtig genoeg om deze actie elk jaar uit te voeren.

Het Bestuur.

EINDE VAN DIT BERICHT

Online inschrijven

01-02-2013 20:09

Vanaf vandaag kunnen nieuwe leden zich ook online inschrijven, ik heb dit verzoek gekregen van Dennis en vond het een goed idee, na even wat stoeien is het me gelukt...

Pompoenwedstrijd

26-01-2013 14:08

Vandaag hebben de leden (die zaden hadden besteld) een zakje gekregen met pompoenzaadjes.

Het bestuur heeft een Pompoenwedstrijd bedacht, het is zaak om de pompoen zoveel mogelijk te laten groeien tot abnormale proporties.

Op 14 spetember worden de pompoenen gemeten

Veel succes.

Hier een voorbeeldje :-)

Christy Harp kweekte wellicht de dikste pompoen ter wereld: een kanjer van een pompoen van niet minder dan 782 kilo: net genoeg om een pompoentomaat soep te koken voor meer dan drieduizend personen!

Christy Harp toonde haar zwaarste pompoen op de jaarlijkse wedstrijd van de Ohio Valley Giant Pumpkin Growers waar ze de eerste prijs en 2.500 dollar of 1.700 euro won.

Met haar allergrootste pompoen breekt Christy Harp het vorige pompoen record uit 2007 waar Joe Jutrus uit Rhode Island kwam aandraven met een pompoen van ‘maar’ 766 kilo. Jammer genoeg geen enkele notie van pompoen recepten noch wat ze dan wel doen met zulk een grote pompoen…

Onze Website gelanceerd

23-01-2013 17:01

Op woensdagavond 23 Januari heb ik een akkoord gekregen van het bestuur tot het starten van de website dus kunnen we spreken van een lancering van deze website voor de tuinvereniging "Het Westen"

U hoort snel meer van ons in de nieuws rubriek, dus blijf niet buitenwesten maar bezoek zoveel u wilt deze nieuwe site.

Rob Kaagman (webmaster)

Onderdelen 21 - 26 van 26