Nieuwe Sponsors

24-10-2013 20:06

Beste leden,

Ik kan jullie met lichte trots mededelen dat we er op dit moment 2 nieuwe sponsoren bij hebben.

VeerKarton in Assendelft (mijn werkgever) zal voortaan ons nieuwe briefpapier sponseren, dit wil niet zeggen dat we maar raak briefpapier kunnen printen, maar het voldoet voor de correspondentie die het bestuur nodig denkt te hebben.

Grubba the free database, sponsort ons in middelen, dus geen bedrag. Deze middelen is een website waar ik de database online bij kan houden van alle leden. Het voordeel hiervan is dat er maar één Database is waar alle bestuursleden gebruik van kunnen maken in de toekomst. zodat er geen verschillen kunnen ontstaan tussen verschillende soorten lijsten.

Ter verduidelijking:

Een databasegegevensbank of databank is een digitaal opgeslagen archief, ingericht met het oog op flexibele raadpleging en gebruik. Databases spelen een belangrijke rol voor het archiveren en actueel houden van gegevens bij onder meer de overheid, financiële instellingen en bedrijven, in de wetenschap, en worden op kleinere schaal ook privé gebruikt. (Bron: wikipedia)

De niewe sponsoren staan in de linker balk op de startpagina, als je erop klikt kom je op hun website terrecht.