Website een nieuwe uitstraling

05-11-2014 23:21

Beste leden,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik het nieuwe nieuws heb bijgehouden zag ik (zie de datum boven de nieuws berichten), de reden laat ik even buiten beschouwing, maar beloof het beter bij te gaan houden, dus hier alvast het laatste nieuws.

Zoals ik jullie al gemaild had, heb ik het verzoek gekregen, vanuit het bestuur, om de website wat zakelijker en eenvoudiger op te zetten. Wat minder menu's, minder foto's, geen uitslagen meer van de biljartvereniging enz enz. Tevens was het idee om meer per mail te doen i.p.v. op de website, dus jullie zullen meer mail gaan ontvangen in de toekomst, maar blijf vooral de website bezoeken want er staat nog genoeg informatie op, ook nieuwe informatie.

Daar ben ik nog steeds mee bezig om de website te "fine-tunen" en persoonlijk ben ik er stiekem wel blij mee, zo heb ik meer tijd voor de werkzaamheden op de vereniging zelf, die hoognodig zijn trouwens. En meer tijd om de webste zelf "up to date" te houden.

Ik hoop dat jullie er net zoveel plezier van beleven als voorheen.

Rob Kaagman,