Opgeknapte tuinen

04-07-2013 09:00

Op de laatste werkochtend is er door de vrijwilligers begonnen van het schoonmaken van de tuinen 7, 7a, 22 en 22a. Omdat deze ochtend voor de helft is weggeregend werd er gevraagd of vrijwilligers zich wilden aanmelden om de zaterdag erop deze klus af te maken.

Vandaag is de klus afgemaakt door een ploeg die eigenlijk elke dag wel aanwezig zijn op het complex, de eerder genoemde tuinen en tuin nr 27 zijn gefreesd, nieuwe paden gelegd en aangeharkt. en zie het resultaat (zie foto, klik er op voor een vergroting), dat ziet er weer schitterend uit heren, chapooo!!!.

Deze tuinen zijn toegezegd aan nieuwe starters die zich aangemeld hebben bij de vereniging via de website.

Het bestuur wenst de nieuwkomers erg veel succes in dit naseizoen en volgend jaar in het nieuwe seizoen.