Onthulling nieuw verenigingsbord

06-07-2013 09:00

Op zaterdagmorgen 06-07-2013 is het nieuwe verenigingsbord onthult. Het bestuur had mij (webmaster) gevraagd of ik een nieuw bord kon ontwerpen en laten maken, Het telefoonnummer was niet meer in gebruik en omdat er nu een website is waar alle informatie op staat, was het internetadres voldoende, zo gezegd zo gedaan.

Zaterdagmorgen is het bord gemonteerd boven de opgeknapte poort en brug, die inmiddels weer recht staat en het prikkeldraad om de poort vervangen is voor een mooi hekwerk.

(klik op de foto's voor een vergroting, deze wordt dan geopend in een nieuw venster)

Het bord is gemonteerd. Onze voorzitter is erbij om het te onthullen.

Het nieuwe bord is reeds door de Voorzitter onthult. Van links naar rechts; Gerard Blom (Voorzitter), Evert Vredenburg (bestuurslid), Dennis Schomakers (bestuurslid), Jan Huisman (bestuurslid) en Rob Kaagman (Webmaster)

Het nieuwe bord, boven de opgeknapte poort (en brug)

Om trots op te zijn.... toch?

rob kaagman (webmaster)