Lid worden van Het Westen

Je kunt je altijd inschrijven als lid van de vereniging, als alle tuinen bezet zijn dan kom je automatisch op een wachtlijst te staan.

Diegene  die dan bovenaan staan op deze wachtlijst is als eerste aan de beurt als er een tuin vrijkomt. Mits er een bestaande tuinder een andere of grotere tuin heeft aangevraagd.

Wij raden nieuwe leden aan om een tuin te huren die niet groter is als 60m2 (voor nieuwe tuinders) dit om teleurstellingen te voorkomen.

Tevens nodigen wij u uit voor een intake gesprek om te beoordelen of u geschikt bent om bij ons te komen moestuinen.

tevens betaald u inschrijfgeld als u zich werkelijk in wilt schrijven. momenteel is dat € 7,50 dan heeft u de sleutel van de poort, en deze krijgt u terug als u opzegt en uw sleutel inlevert.

Aanmelding lidmaatschap

inschrijvingsformulier voor de tuinvereniging